KONTAKTY

Karel Hájek
Vídeňská 104
252 42 Vestec u Prahy
tel: +420608973974
IČO: 45631590
DIC: CZ6902134063

NEJPRODÁVANĚJŠÍ


Proč RESTORE?

Možná si říkáte, že se jedná o další výrobek na trhu, jehož aplikace přinese možná pouze dobrý pocit, že jste dali Vašemu autu něco navíc. Stejně jsem se k nabídce stavěl já i kolega p. Hájek. Nicméně jsme se odhodlali k první schůzce se zástupcem Automotive Restore Products Inc.

Při této schůzce nám bylo předloženo mnoho testů, které si zástupce společnosti nechával dělat na vlastní náklady a dále také nezávislé testy, které proběhly tiskem. S určitou nedůvěřivostí jsme si nakonec řekli proč ne a vzali si vzorek Engine Restoreru k vyzkoušení. Je také obecně známo, že olejový filtr zachytí vše od velikosti zhruba 3 až 5 mikronů a tyto prostředky bývají z tohoto důvodu hodně často zpochybňovány. OMYL - Engine Restorer obsahuje částice o velikosti jednoho mikronu, které bez problémů filtrem projdou. (Viz. článek jednoho nejmenovaného autora na netu, který háže do jednoho pytle výrobky různých značek a u výrobku Engine Restorer evidentně nezná přesnou podstatu jeho fungování ani vlastnosti.)

Po návratu domů jsme vybrali starší vůz Opel Vectra 1.6 16V, rok výroby 1998 , který měl najeto přes 200.000km. Při prvním měření kompresních tlaků před aplikací Engine Restoreru motor vykazoval výrazně menší tlak na jednom z válců.

Následně jsme vyměnili olej a filtr a aplikovali přípravek (561ml) a od najetí zhruba 50km se motor chová pružněji a výrazně klidněji. Dohodli jsme se, že další měření provedeme po ujetí 800km. Tento počet dovršíme v několika dnech a jsme moc zvědavi na výsledek. Měření nám provádí autoservis PRO-BULL v Praze 4, který se zabývá z velké části právě opravami motorů.

Válce 2 a 4 byly měřeny 2x. Bylo to z důvodu malého tlaku, který vykázal v porovnání s válcem předchozím.

Martin Šebesta 8.2.2011



Uběhlo pár dní a hlavně kilometrů a dnes jsme přistavili testovací Vectru k druhému kolu měření. Najeli jsme zhruba 900 kilometrů a během nich se motor začal chovat podstatně klidněji a pružněji reagovat na pohyb pedálu. Spotřeba se posunula směrem dolů, z původních 7,4 litrů na 6,6 a nedá se říct, že bych to auto schválně šetřil. Naopak. Aktuální stav km 214700. Měření provedl opět PRO-BULL a jeho výsledek si prohlédněte pod fotografiemi. .

Testovací Vectra


A máme zde první výsledky! Původní vlevo a nové vpravo.

První měření - pole 1 až 4 - byla provedena hned po příjezdu u teplého motoru, další měření - pole 5 až 8 - bylo provedeno při studeném motoru po 4 hodinách stání venku při venkovní teplotě 1 stupeň. Zejména důležité je zvýšení tlaku u válce číslo 4 téměř o 2 bary. Jsme sami zvědaví, jestli po ujetí dalších kilometrů dojde ještě k dalšímu zvýšení tlaku nejen na válci číslo 4. Rozhodli jsme se, že další měření provedeme opět po najetí zhruba 1000 km. Již tento první výsledek ale ukazuje, že Engine Restorer opravdu funguje a začíná naplňovat naše očekávání.

Nyní se chystáme aplikovat jej i do nákladních vozidel, protože se nákladní dopravou již spoustu let zabýváme. Tady ovšem není vyndání vstřikovačů pro účely měření zrovna levnou a rychlou záležitostí, takže budeme přinášet zejména naše dojmy a údaje o spotřebě, která je jako největší nákladová položka základem každého podnikajícího subjektu v dopravě, když samozřejmě pominu mýtné za naše super silnice...

Nezbývá mi, než říct, že ENGINE RESTORER není jen trik, ale v motoru skutečně funguje a to je dost dobrý!

Martin Šebesta, 16.2.2011


 

Dnes jsme aplikovali čistič vstřikovacího systému pro naftová vozidla do vozidla MB Sprinter 313CDI.

Vozidlo mělo klapavý zvuk a lehce odkuřovalo, který patří spíše ke starším naftovým motorům bez systému elektronického vstřikování paliva. Problém byl aplikací přípravku odstraněn. Samozřejmě se ale nestal zázrak jako že jsme aplikovali přípravek do nádrže, nastartovali a bylo po problému, to nikoliv. Trvalo téměř 300km do vyčištění systému a odstranění klepání.

Martin Šebesta, 23.2.2011

 


 

Vyzkoušen Čistič interiéru ( Cockpit Cleaner ) - perfektně čistí a rozpouští nečistoty, jedná se však POUZE o čistič, nikoliv vůni a lesk! Informace doplněna i k textu položky v e-shopu.

Martin Šebesta, 3.3.2011



 

 

Krátká ukázka z aplikace výrobku Obnova laku karoserie ze sekce autokosmetiky:

Přípravek se velmi dobře nanáší. Je tekutý, pouze jej lehce hadříkem rozetřete po karoserii. Závěrečná část je stejně jako u jiných konkurenčních výrobků založena na svalech nebo v lepším případě na pomoci leštících kotoučů. Výsledek je však zcela patrný a zde fungovala pouze lidská síla. Hodnota tohoto vozu rázem stoupla na dvojnásobek...

Tímto bych chtěl poděkovat Janičce za zapůjčení jak vozu, tak svalů. Smile

Martin Šebesta 8.5.2011